ଡାଇବେଟିସ୍ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ପାଇଁ ଖାଆନ୍ତୁ ଏହି ଖାଦ୍ୟ

0 60

ଆଜିକାଲି ଅନେକ ଲୋକ ମଧୁମେହ ରୋଗରେ ପୀଡିତ । ରକ୍ତରେ ଶର୍କରାର ଅନିୟନ୍ତ୍ରିତ ସ୍ତର ହେତୁ ମଧୁମେହ ହୁଏ । ମଧୁମେହ ଦୁଇଟି ଉପାୟରେ ହୁଏ । ଗୋଟିଏ ଯେତେବେଳେ ଆପଣଙ୍କ ଶରୀରରେ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣର ଇନସୁଲିନ୍ ନଥାଏ ଏବଂ ଅନ୍ୟଟି ଯେତେବେଳେ ଶରୀରରେ ଉତ୍ପାଦିତ ଇନସୁଲିନ୍ ଉପରେ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହେଁ । ମଧୁମେହରେ ଯଦି ସତର୍କତା ଅବଲମ୍ବନ କରାଯାଏ ନାହିଁ । ତେବେ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଆଖି, କିଡନୀ ଏବଂ ହୃଦୟ ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ପକାଇବା ଆରମ୍ଭ କରେ ।
ଜୀବନଶୈଳୀ ଏବଂ ଖାଦ୍ୟପେୟରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରି ମଧୁମେହକୁ ସହଜରେ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରାଯାଇପାରିବ । କମ୍ ଗ୍ଲାଇସେମିକ୍ ଇଣ୍ଡେକ୍ସ, ଉଚ୍ଚ ଫାଇବର ଏବଂ ପ୍ରୋଟିନ୍ ଥିବା ଜିନିଷଗୁଡିକ ଖାଇବା ଉଚିତ୍ । ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା ରକ୍ତରେ ଶର୍କରା ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବା ପାଇଁ ୫ଟି ସହଜ ଟିପ୍ସ ।
ସକାଳେ ମେଥି ପାଣିରୁ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ । ରାତିରେ ଟିକିଏ ମେଥିକୁ ଭିଜାଇ ସକାଳେ ପିଅନ୍ତୁ । ମେଥି ମଞ୍ଜିରେ ଦ୍ରବୀଭୂତ ଫାଇବରର ପରିମାଣ ବହୁତ ଅଧିକ । ଯାହା ଚିନି ଶୋଷିବା ହାରକୁ ମନ୍ଥର କରିଥାଏ । ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଶରୀରରୁ ବିଷାକ୍ତ ପଦାର୍ଥ ବାହାର କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ ।
ପ୍ରୋଟିନ୍ ଏବଂ ଫାଇବର ସହିତ ଜଳଖିଆ ଖାଆନ୍ତୁ । ଜଳଖିଆ ପାଇଁ ପୁରା ଶସ୍ୟ, ଅଣ୍ଡା ପରି ଜିନିଷ ନିଅ । ଉଚ୍ଚ ଫାଇବର ଥିବା ଖାଦ୍ୟ ଧୀରେ ଧୀରେ ହଜମ ହୁଏ ଏବଂ ରକ୍ତରେ ଶର୍କରା ନିୟନ୍ତ୍ରିତ ହୁଏ । ଜଳଖିଆରେ ଆପଣ ଓଟସ୍ ଇଡଲି, ମୁଙ୍ଗ୍ ଡାଲଚିଲା, ଡାଲ୍ ପାରାଠା ଭଳି ଜିନିଷ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରିପାରିବେ ।
ଫଳ ରସ ବଦଳରେ ଫଳ ଖାଆନ୍ତୁ । ଅଧିକାଂଶ ଫାଇବର ପ୍ୟାକେଜ୍ ହୋଇଥିବା ଫଳ ରସରେ ବାହାରିଥାଏ ଏବଂ ଚିନି ପରିମାଣ ଅଧିକ । ମଧୁମେହରେ ଏହି ରସ ଆପଣଙ୍କୁ କ୍ଷତି ପହଞ୍ଚାଇପାରେ । ତେଣୁ ଜୁସ୍ ବଦଳରେ ସିଧାସଳଖ ମୌସୁମୀ ଫଳ ଖାଆନ୍ତୁ ।
ଶରୀରରେ ତରଳ ପଦାର୍ଥର ପରିମାଣ ବଜାୟ ରଖନ୍ତୁ । ଆପଣ ଲେମ୍ବୁ, ହର୍ବାଲ · ଖାଇପାରିବେ । ଯଦି ଆପଣ ଦୀର୍ଘ ସମୟ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ କୌଣସି ତରଳ ପଦାର୍ଥ ଗ୍ରହଣ ନକରନ୍ତି, ତେବେ ଶରୀର ଡିହାଇଡ୍ରେଡ୍ ହୋଇପାରେ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ରକ୍ତରେ ଶର୍କରା ଅନିୟନ୍ତ୍ରିତ ହୋଇପାରେ ।
ତେଣୁ ବର୍ତ୍ତମାନ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଦିନ ସକାଳେ ଏହି ଜିନିଷଗୁଡ଼ିକରୁ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କର ମଧୁମେହକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରନ୍ତୁ ।

Leave A Reply

Your email address will not be published.