ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଆଲ୍ଟୋ ୪୦ ଲକ୍ଷ ସମ୍ମିଳିତ ବିକ୍ରୟ ମାଇଲଖୁଣ୍ଟକୁ ସ୍ପର୍ଶ କଲା

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଇଣ୍ଡିଆ (ଏମଏସଆଇ) ଗୁରୁବାର କହିଛି ଯେ ଅଲ୍ଟୋ ୪୦ ଲକ୍ଷ ସଂଗୃହିତ ବିକ୍ରିର ମାଇଲଖୁଣ୍ଟ ଛୁଇଁଛି । ଅଲ୍ଟୋ ପାଇଁ ବିଜେତା ପ୍ରସ୍ତାବ ହେଉଛି କମ୍ପାକ୍ଟ ଆଧୁନିକ ଡିଜାଇନ୍, ସହଜ ମନିଭେରାବିଲିଟି, ଉଚ୍ଚ ଇନ୍ଧନ ଦକ୍ଷତା, ଉନ୍ନତ ନିରାପତ୍ତା ଏବଂ ଆରାମ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟର ଏହାର ଅନନ୍ୟ ମିଶ୍ରଣ । ଅଲ୍ଟୋର ସୁବିଧାଜନକ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ, ଷ୍ଟାଇଲିସ୍ ଲୁକ୍ ଏବଂ ମାରୁତି ସୁଜୁକିଙ୍କ ବିଶ୍ୱାସ ଏବଂ ନିର୍ଭରଯୋଗ୍ୟତା ଦ୍ୱାରା ସମର୍ଥିତ, ସମସ୍ତ ନୂତନ ଆଲ୍ଟୋକୁ ଭାରତୀୟ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ଆକର୍ଷଣୀୟ ପ୍ରସ୍ତାବ କରିଥାଏ । ଅଲ୍ଟୋର ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଗ୍ରାହକ ଆଧାର ହେଉଛି ବ୍ରାଣ୍ଡର ଠିକ ସମୟରେ ଅପଗ୍ରେଡ୍ ଏବଂ ସତେଜତାକୁ ପ୍ରଶଂସା କରୁଥିବା ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଏକ ପ୍ରମାଣ । ଏମଏସଆଇ ଏକ ବିବୃତ୍ତିରେ କହିଛି । ୨୦୦୦ ମସିହାରୁ ଲୋକପ୍ରିୟତା ଏବଂ ବିଶ୍ୱାସର କ୍ରମାଗତ ବୃଦ୍ଧି ସହିତ ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଆଲ୍ଟୋ ବିଭିନ୍ନ ଭୌଗୋଳିକ ସ୍ତରରେ ଅନେକ ପରିବାରର ସଦସ୍ୟ ହୋଇପାରିଛନ୍ତି । ଠିକ୍ ସମୟରେ ଅପଗ୍ରେଡ୍ ଏବଂ ନୂତନ ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ଅଫର୍ ସହିତ ଆଲ୍ଟୋ ଏହାର ଉତ୍ତରାଧିକାରୀକୁ ମଜବୁତ କରିବାରେ ଲାଗିଛି । ୪୦ ଲକ୍ଷରୁ ଅଧିକ ଭାରତୀୟ ପରିବାରକୁ ଗତିଶୀଳତା ଯୋଗାଇ ବ୍ରାଣ୍ଡ ଆଲ୍ଟୋ କ୍ରମାଗତ ୧୬ ବର୍ଷ ଧରି ଭାରତୀୟ କାର ବଜାରରେ ଅନିଶ୍ଚିତ ନେତା ଭାବରେ ନିଜର ସ୍ଥିତି ବଜାୟ ରଖିଛି ବୋଲି ମାରୁତି କହିଛନ୍ତି ।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *